Feladatok‎ > ‎Mikor volt?‎ > ‎Bevállalt feladatok‎ > ‎

Füsti, Dominik

Játékok megtervezése

  • Minden játékmódot a következő módon tervezzetek meg:
    • Név: Melyik volt előbb?
    • Cél: A dátumok közötti összefüggések felismerésének fejlesztése.
    • Példajáték:
      • Melyik volt előbb?
        1. Luther 95 tézise
        2. Amerika felfedezése
      • > Válasz: 2.
      • Helyes!
        1. Luther 95 tézise: 1517. október
        2. Amerika felfedezése: 1492.
      • > Tovább
      • Melyik volt előbb?
      • Eredmény: 23/30, 77%
        Válaszaid:
    • Ehhez ilyen weboldalak kellenek:
      • 'Melyik volt előbb?' oldal
        link a html fájlra (Mátéval beszéljetek össze, hogy mennyit szeretnétek HTML-ezéssel foglalkozni)
      • 'Válaszolt a felhasználó' oldal
        link a html fájlra (Mátéval beszéljetek össze, hogy mennyit szeretnétek HTML-ezéssel foglalkozni)
      • 'Eredmény' oldal
        link a html fájlra (Mátéval beszéljetek össze, hogy mennyit szeretnétek HTML-ezéssel foglalkozni)
    • A játékmódhoz létrehozott Game osztálynak a következő tagjai legyenek (ilyen változók kellenek ahhoz, hogy leírják a játék aktuális állapotát)
      • Question[][] questions
        Kétdimenziós tömb, n×2-es mérettel, ahol n a dátumpárok száma, és questions[i][0]-át és questions[i][1]-et kell összehasonlítani a felhasználónak.
      • int progress
        Ennyiedik kérdésnél tart a felhasználó, vagy a kérdést, vagy a megoldást kell elküldeni az ennyiedik kérdésről.
      • boolean answered
        Megválaszolta már az aktuális kérdést?
      • boolean[] answers
        A felhasználó válaszai, false, ha az 1-eset, true, ha a 2-eset választotta. Csak a progress-edik elemig érdekes, utána mind false.
      • constructor
        Inicializálja a fenti mezőket, ügyelve, hogy csak olyan kérdéspárokat képez, amiknél eldönthető a sorrend.
Comments