Feladatok‎ > ‎

Avalon játékvezető

Leírás

Az Avalonnak nagyon sok része van, ahol jól jöhet a technika. Egy játékvezető program kiválthatja a társasjáték fizikai jelenlétének szükségletét. Készítsetek egy ilyen játékvezető programot, ami a parancssori utasításokon keresztül levezényli a játékot, felméri, hogy milyen szerepekre van szükség, kiírja, hogy mikor kinek kell felébredni, stb. Kiírja körönként, hogy ki a király, levezényli a szavazást, a végeredmény alapján számolja a jók és a gonoszak pontjait, stb.

Bemenet, kimenet

A standard input segítségével kommunikáljon a játékosokkal, adjon instrukciókat, hogy mikor milyen bemenetre van szüksége. Feltételezhető egyelőre, hogy egy ideiglenes játékvezető közvetít a játékosok felé,ezért ők nem tudják visszaolvasni az előző üzeneteket (például a szavazásnál nem látják az előző szavazatot).

Példa

 Bemenet, kimenet
Hányan játszotok?
5
Név szerint (soronként 1 név):
Töhötöm
Ignác
Rezső
Elek
Koppány
A következő szerepekkel fogtok játszani: 1 Merlin, 1 Assassin, 1 Mordred, 2 Royal servant. Most egyesével nézzétek meg, hogy kinek mi a szerepe.
Töhötöm, te leszel Merlin. Az Assassin Rezső.
Ignác, te Royal servant vagy.

...

Comments